Tuesday, June 6, 2017

Gel Anti Jerawat Tea Tree Organic

  Masalah betul muka ada jerawat ni, kalau gi jalan jalan ,sebatu nampak..frust gile.
Macam macam dah pakai nak bagi hilang jerawat tapi tak kecut2 jugak.
  Kadang kadang kulit kita tak sesuai dengan produk yang ada bahan kimia, letak kat jerawat je..
jerawat jadi lagi merah, kulit habis pedih pedih ..nak tidur pun susah. Sakit tau tak!!

Sekarang dah senang ,ada produk organik sesuai untuk semua jenis kulit.
Kalau korang calit je gel jerawat ni dalam masa beberapa hari jerawat dah kecut.
Selamat kulit korang..semuanya bahan bahan bebas kimia.

Nak cuba Gel Jerawat ni. Whatsapp Lisa ye.

Nak tengok kat FB pun boleh Oro Mint -Natural And Organic

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...